It's time to say the last goodbyes...! - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Lois Engelschman - WaarBenJij.nu It's time to say the last goodbyes...! - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Lois Engelschman - WaarBenJij.nu

It's time to say the last goodbyes...!

Door: Lois Engelschman

Blijf op de hoogte en volg Lois

07 April 2014 | Nederland, Almere Stad

Na maanden van aftellen en voorbereiden is het dan morgen echt zo ver: mijn reis naar Australië gaat beginnen!

Ondanks dat ik al heel veel afscheid heb genomen van familie en vrienden, mijn backpack is ingepakt en op mijn ticket staat dat mijn vliegtuig morgen vertrekt, dringt het nog steeds niet echt tot mij door... Dus op de vraag of ik zenuwachtig ben? Nou nee haha. Zit nog vrij relaxed op de bank gelukkig. Maar morgen gaat het toch echt beginnen. Om 14.15 vlieg ik met een groep van Australian Backpackers richting Sydney om mijn jaartje Down Under te gaan beginnen!

Het plan is om naast Australië, ook nog rond te gaan reizen in Indonesië en Nieuw-Zeeland. Voor beide landen heb ik nu ongeveer 4 à 6 weken gepland. Maar dat kan alle kanten op en hangt helemaal af van hoe gezellig het is natuurlijk ;). En natuurlijk ga ik echt niet alleen maar reizen en leuke dingen doen. Ik ga ook nog heus wel werken hoor mensen! Het globale plan is om na mijn aankomst eerst een maand te reizen om vervolgens ergens 2/3 maanden te gaan werken. Na die periode is het bijna augustus en zal er een tripje naar het vliegveld gepland staan.... Nee ik ga dan nog niet zelf terug (althans laten we het hopen dat dat niet nodig is), maar half augustus zal mijn lieve nichtje in Australië landen om de reis samen met mij voort te zetten!!
Naast Australië zullen wij ook Indonesië en Nieuw-Zeeland samen ontdekken. Super veel zin in om weer samen met mijn lieve maatje het avontuur aan te gaan!!

Maaaaar eerst maar eens kijken of ik het in mijn eentje Down Under red..... Want naast dat ik al eerder gereisd heb en mij prima alleen kan vermaken, is het toch wel erg moeilijk om zo'n lange tijd alle lieve familie en vrienden te moeten missen..... De afgelopen maand heb ik onwijs veel leuke afscheidsetentjes, feestjes en borrels gehad om nog zoveel mogelijk van iedereen te kunnen genieten. Had mij geen mooiere laatste maand in Nederland kunnen wensen want het was echt super en hartverwarmend!

Ik wil iedereen dan ook heel erg bedanken! Vooral alle logeeradresjes waar ik de afgelopen maand heb mogen crashen. Dankjulliewel: Sharon, Rob, Oma, Anna, Joyce, Amanda, Veronique, Lio, Maxime, Pedro en natuurlijk mijn lieve Mama.
Ik heb heb mij overal heel erg thuis gevoeld!

Nu op naar het laatste nachtje in Nederland en dan zeg ik toedeloeeee voor de komende 12 maanden!

Liefs Lois

(En natuurlijk dankjewel Nientje voor je lekkere bedje ;)!

  • 07 April 2014 - 22:16

    Nina:

    Vergeet je lieve zusje maar hoor die je de afgelopen maand in haar bed heeft laten slapen.. :(

  • 07 April 2014 - 22:22

    Lois:

    Sorryyy! Je staat erin hoor. Speciale vermelding zelfs ;)

  • 07 April 2014 - 22:48

    Jolanda:

    Hè meis, heel veel plezier met je reis avontuur. Ben benieuwd naar je verhalen en foto's. Ik zal je volgen. Doe voorzichtig. Liefs joowpiej xx

  • 07 April 2014 - 23:15

    Nel Rijnhart:

    Bedankt voor dit uitgebreide verslag. Voor nu welterusten en voor de komende tijd alle goeds met veel liefs, Oma.

  • 08 April 2014 - 07:42

    Sharon:

    Chickie!!!
    Wat ga ik je onwijs missen, maar wat vind ik het onwijs stoer van je dat een jaar lang in je eentje gaat reizen! Ik wil je heeeel veel plezier toewensen en pas goed op jezelf mop!! Houd ons goed op de hoogte van je Australië avontuur!! Zometeen eerst nog tijd een voor groots uitzwaai moment op Schiphol!
    Enjoy your trip, babe!

  • 08 April 2014 - 09:15

    Oma En Opa Uit Bunnik:

    Lieve Lois oma en opa wensen je een heel fijne tijd in het verre Australie. Hou ons op de hoogte van je belevenissen en pas vooral heel goed op jezelf. Veel liefs en het ga je goied

  • 08 April 2014 - 09:32

    Anne:

    Leuk verslag mop!!! Spannend, zie je straks xxx

  • 08 April 2014 - 10:12

    Miriam:

    He,

    Ik had je helaas niet meer op werk gedag kunnen zeggen maar maak er een hele mooie reis van. Geniet volop van elk moment. Ik ben jaloers hahaha. En het mooiste van alles is dat niemand je dit kan afnemen. Ik laat je weten hoe Indonesië is en wat de highlights zijn. Heel heel veel plezier met je nieuwe avontuur. Gr miriam

  • 08 April 2014 - 19:41

    Priscilla:

    Moppie jammer dat ik je niet kon uitzwaaien.
    Ga je missen
    Love x

  • 08 April 2014 - 20:06

    Marion:

    Lieve Lois, ... and there she goes...Ik ben heel trots op mijn lieve, stoere nichtje. Heel goede reis, pas heel goed op jezelf en vooral ontzettend veel plezier en onvergetelijk mooie momenten! Xx

  • 08 April 2014 - 20:21

    Paul Legemaat:

    Ik ga je volgen Loisje! Hele dikke kus. Doe voorzichtig.

  • 09 April 2014 - 16:48

    Bien:

    Dag lieve loisie, ik vind het geweldig dat je er zo stoer een jaar in je eentje opuit trekt, dat je plannen maakt en uitvoert!! En heel fijn en leuk om op de hoogte te blijven van je avonturen op reis. Jammer dat ik je niet meer gezien heb van te voren. Maar bij deze wens ik je een prachtig jaar met mooie inzichten, bijzondere ervaringen, leuke contacten en bovenal heel veel plezier!!!! Kus, bien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lois

Actief sinds 02 Mei 2014
Verslag gelezen: 261
Totaal aantal bezoekers 2575

Voorgaande reizen:

08 April 2014 - 08 April 2015

Een jaartje Down Under

Landen bezocht: